بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

دانلود آهنگ زیبای علیرضا قربانی خیال خوش

دانلود آهنگ جدید و همچنین احساسی و زیبای  از استاد موسیقی فارسی  هنرمند علیرضا قربانی و این بار با موزیک خیال خوش برای دانلود این موزیک با کیفیت اصلی ام پی تری روی لینک پاین پست کلیک کنید.

Download a new song, as well as an emotional and beautiful one, by the master of Persian music, artist Alireza Ghorbani, and this time with Khial Khosh music. To download this music in the original MP3 quality, click on the link at the bottom of the post.


آهنگ علیرضا قربانی خیال خوش

تو آه منی اشتباه منی

 چگونه هنوز از تو میگویم

تو همسفر نیمه راه منی

 چگونه هنوز از تو میگویم

پناه منی تکیه گاه منی که

 زمزمه ات مانده در گوشم

گناه منی بی گناه منی که 

بار غمت مانده بر دوشم

بهانه ی من بغض خانه ی

 من گرفته دلم گریه میخواهم

خیال خوش عاشقانه ی 

من همیشه تویی آخرین راهم

بهانه ی من بغض خانه ی 

من گرفته دلم گریه میخواهم

خیال خوش عاشقانه ی 

من همیشه تویی آخرین راهم

صدای توام پا به پای توام

 تو میبری ام رو به خاموشی


لینک دانلود این آهنگ با کیفیت عالی 320 در پاین قسمت قرار دارد

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد