بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز فاز

دانلود آهنگ جدید و همچنین شنیدنی از خواننده خوش صدا و جوان ایرانی پدرام پالیز و با عنوان موزیک فاز { دوباره عاشق من باش همیشه مال خودم باش } جهت دانلود مستقیم همچون دیگر موزیک ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Download a new and also audible song by the good-sounding and young Iranian singer Pedram Paliz, entitled Music Phase {Be in love with me again, always be mine مال For direct download like other music, read more

آهنگ پدارم پالیز  فاز

بده نگو این حرفا رو ادامه نده این کارا رو
عاشقتم درک کن این اخلاقتو ترک کن

کی آخه میتونه بگیره جاتو بگو

کی مثه من داره هر لحظه هواتو
دوباره عاشق من باش همیشه مال خودم باش
تو فقط بمون به همه میگم خیلی قشنگه اخمات

دوباره عاشق من باش همیشه مال خودم باش

تو فقط بمون به همه میگم خیلی قشنگه اخماش
بده به من دستاتو ادامه نده این حرفاتو
دوباره با من بساز بچه بازی در نیار باز بیا بیرون از این فاز


لینک دانلود این آهنگ با کیفیت عالی 320 در پاین قسمت قرار دارد

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد