بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

دانلود موزیک شاد شاپرک از فرزاد فرخ

دانلود آهنگ جدید و همچنین شاد شاپرک { شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان مرا  } با صدای خواننده جوان ایرانی  فرزاد فرخ همراه با تکست موزیک و همچون دیگر آهنگ های وبلاگ لینک دانلود مستقیم در ادامه مطلب قرار داد.

Download the new song as well as Shad Shaparak {Shapark Jan Jan Be Ghorbanat Kon O O Khob Khoban Me} with the voice of the young Iranian singer Farzad Farokh along with the music lyrics and like other songs on the blog, put a direct download link below.

آهنگ فرزاد فرخ شاپرک

تا تو را دیدم و آنی دلم را به دلت باختم

 چراهایی که با نگاهت در سرم ساختم

من کویری خشک و سوزان تو 

باران شدی در قلبم و جان دادی

خوشحالم ای پری رو مرا در خانه قلبت جا دادی
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب

 خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان

بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان …
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب 

خوبان مرا به صرف عشق کردی تو مهمان


لینک دانلود این آهنگ با کیفیت عالی 320 در پاین قسمت قرار دارد

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد