بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

دانلود آهنگ امیر رشوند با عنوان وای از دلم

امروز برای شما کاربران آهنگ جدید و زیبای از خواننده جوان سبک پاپ امیر رشوند با عنوان وای از دلم آماده کرده ایم شما کاربران می توانید به وصورت مستقیم و خیلی راحت از طریق لینک های زیر این موزیک را دانلود بفرماید.

Today, we have prepared a new and beautiful song for you, the young pop singer Amir Rashvand, entitled "Woe from my heart". You, the users, can download this music directly and very easily through the following links.

امیر رشوند وای از دلم

واسه منه چشات میدونی حقمه 

دستای گرم تو از دنیا سهممه

وقتی نیستی تو دنیا جهنمه بی تو سختمه
آخه حقم نیست نباشی با من من از این زندگی بی تو چی دارم
آره هیشکی رو جز تو ندارم بیا حس کنم تورو کنارم
وای از دلم وقتی تو چشات زل میزنم انگاری

 باهات آروم ترین آدم توی دنیا منم

لینک دانلود این آهنگ با کیفیت عالی 320 در پاین قسمت قرار دارد

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد