بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام دلبر جان

دانلود آهنگ جدید از خواننده با سابقه شهاب مظفری بنام دلبر جان همراه با دو کیفیت 320 و 128 و با لینک مستقیم از طریق لینک های دانلود مستقیم زیر همراه با متن

Download Shahab Mozaffari's new song called Delbar Jan with two quality 320 and 128 and with a direct link through the following direct download links with text

شهاب مظفری دلبر جان

به تو دلم خوشه دلبر جان
چشات منو میکشه دلبر جان
یکاری کن منم آروم شم آره
همین حالا وقتشه دلبر جان
مثه ی قصه ی شیرینی که داری ته ته دل من میشینی
نگاتو برندار از چشمام آخه تو که داری حالمو میبینی
ای دل تو مال خودم ای من میام فقط بگو کی
دوست دارم ببینمت هی دلبر جان
ای دل تو مال خودم ای من میام فقط بگو کی

دوست دارم ببینمت هی دلبر جان


لینک دانلود این آهنگ با کیفیت عالی 320 در پاین قسمت قرار دارد

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد