بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

موزیک چتر با صدای سامان جلیلی

امشب برای شما کاربران عزیز موزیک زیبا و احساسی از یکی از برترین خواننده های سبک پاپ ایرانی آماده کرده این دانلود آهنگ جدید از سامان جلیلی بنام چتر همراه با متن و همچنین با کیفیت اصلی موزیک

Tonight, we have prepared beautiful and emotional music for you, dear users, from one of the top Iranian pop singers. This download of a new song by Saman Jalili called umbrella with lyrics and also with the original quality of music


آهنگ سامان جلیلی چتر

من و یه حال بد که اونم تو دادیو آره خودت منو کشوندی تو این بازیو
بمیره این دلم که تو باهاش میسازیو 

بمیره این دلم که با همه چی راضیو


همیشه مال من عشق من تو باشی و بگو که جایی من نباشمم نمیریو
بگو که میشه باشیم تا ابد دوتاییو

 بگو که دور نمیشی با همه حواشیو

من دلم به چی خوشه کی هوامو داره
هیشکی واسه من نموندو هیشکی وقت نداره

من دلم به چی خوشه ازم شدی تو خسته

ساده تر بگم خدایی هیشکی نیست رو دستت


لینک دانلود این آهنگ با کیفیت عالی 320 در پاین قسمت قرار دارد

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد