بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

قطعه دهم آلبوم احمد سلو با نام عشق دیروزتو پس میدی

امشب قصد بلاگ موزیک آهنگ جدید از آلبوم احمد سلو آماده کرده قطعه دهم آلبوم با نام عشق دیروز تقدیم به شما کاربران خوب 

Tonight, the intention of the music blog is to prepare a new song from the album of Ahmad Solo.

تکست آهنگ احمد سلو عشق دیروز

دیگه کم کم داری میری و من از یاد تو میرم

عشق دیروزتو پس میدی و من خاطره میشیم
نیستی جای تو با تنهایی قدم میزنم

هرشب من دیوونه رو داغ رفتنت دیوونه تر کرد
شب و تنهایی تنهاترم کرده بی رحم چشام

هر شب دارن از غمش اشک میریزن
آخ چقدر تلخ شدم سرد شدم درد کشیدم

قده یک عمر تو این چند شب حسرت کشیدم
من و این حالمو جز خیابونا کسی نمیفهمه

تو خودت رفتی ولی مونده هنوز روی دلم زخمت

برای دانلود آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید و دانلود به صورت مستقیم آغاز خواهد شد

لینک دانلود با کیفیت عالی 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد