بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

آهنگ جدید خواننده مرتضی اشرفی پاتوق

دانلود آهنگ جدید دیگری از خواننده معروف مرتضی اشرفی با عنوان موزیک  پاتوق

Download New Music Morteza Ashrafi - Patogh Original Quality Mp3

 ترانه و موزیک: سروش موسوی، تنظیم: میلاد بهشتی و امین خاکیان

 

متن ترانه مرتضی اشرفی پاتوق

دو کلا حرف حساب با همین حال

 خراب بشنو از دنده لج پاشو

دلی باش عین رفیق که نباشم لب

 تیغ من میشم ماهی تو دریا شو

من میشم ماهی تو دریا شو

 من میشم ماهی تو دریا شو

خوب دل مارو پاتوق کردی قفلم روت 

تو اصلا خونت همینجاس از ما گفتن بود

نری با موجای منفی روی اعصابم

 بری باطل میشه دیوونه شناسنامم

خوب دل مارو پاتوق کردی قفلم روت تو

 اصلا خونت همینجاس از ما گفتن بود

نری با موجای منفی روی اعصابم

 بری باطل میشه دیوونه شناسنامم

گم و گورم تو خودم یه الف بچه

 شدم که دو دستی به تو چسبیدم

دنیا دل کنده ازم تو به من ضربه نزن که به هر ساز تو رقصیدم


لینک دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 1 + ارسال نظر

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد