بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

آهنگ زیبای چشم آهوی تو رو دیدمو بیخواب شدم از ایوان بند

دانلود آهنگ جدید و معرف از گروه بی نظیر ایرنی ایوان بند با نام ای جان { چشم آهوی تو رو دیدمو بیخواب شدم } همراه با تکست کامل موزیک همراه با لینک های دانلود مستقیم و ترافیک نیم بها


Download the new and introductory song from the unique group of Irani Ivan Band with the name of E Jan {I saw your deer eyes and fell asleep

اومدی باز اومدی با رقصو آواز اومدی

 دلمو بردی ولی آخ که چه با ناز اومدی

شب شد و ماه اومدی با دله من راه اومدی


 دلمو بردی ولی آخ که چه دلخواه اومدی

نه ازم دور نشو بند نیا که نفسی راز

 زیبای منی و فاش نشو پیشه کسی

باز لبخند بزن چال بیفته گونه ت


و که گرفتار کنی این منو این دیوونتو

چشم آهوی تو رو دیدمو بیخواب شدم
مو شرابی زدی و بدجوری بیتاب شدم


 آخ چه وحشیانه زیبایی نمیدونی خودت

چشم آهوی تو رو دیدمو بیخواب شدم
مو شرابی زدی و بدجوری بیتاب شدم 


آخ چه وحشیانه زیبایی نمیدونی خودت

صدای تو آهنگ خوشه بارونه واسم

 بذار عطر تو جا بمونه بازم روی لباسم


برای دانلود کامل آهنگ با کیفیت عالی 320 با ترافیک نیم بها روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد