بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

دانلود ترانه جدید سهراب پاکزاد بنام گل بی نقص با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید و باحال از خواننده خوش صدای همچون سهراب پاکزاد یکی از برترین  خواننده های ایرانی با نام موزیک گل بی نقص، شما می توانید به راحتی و با لینک مستقیم این آهنگ را از طریق لینک های زیر دانلود و لذت ببرید.



Download a new and cool song from a good-sounding singer like Sohrab Pakzad, one of the best Iranian singers with the name of perfect flower music, you can download and enjoy this song easily and with a direct link through the following links.


متن آهنگ سهراب پاکزاد گل بی نقص

میشه وقتتونو بگیرم میشه

 واسه شما بمیرم بگو میشه بگو میشه

میشه کنارتون بشینم میشه 


چشاتونو ببینم بگو میشه بگو میشه

اگه اراده کنی خودم میشم فدات 


غرق بشی من میشم قایق نجات

حتی اگه جونمم دراد من خودم یه تنه جون میدم برات

گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات

 خیره میشم تو فقط برام حرف بزن


گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات

 خیره میشم تو فقط برام حرف بزن


برای دانلود مستقیم این آهنگ فقط روی لینک مستقیم زیر کلیک بفرماید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد