بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بنام بمان

دانلود آهنگ جدید و البته احساسی از روزبه بمانی با نام بمان شما دوستان عزیز می توانید این آهنگ را به صورت مستقیم از طریق لینک های دانلود در پاین همین مطلب به راحتی دانلود و لذت ببرید.



Download a new and of course emotional song by Roozbeh Bemani called Beman. Dear friends, you can easily download and enjoy this song directly through the download links at the bottom of this article.


تکست موزیک روزبه بمانی بمان

گفتم بمان گفتی نگو وقتی نمیمانم

 گفتم پشیمان میشوی گفتی نمیدانم

گفتم نمیپرسی چه می آید سرم بی تو 

گفتی نه میدانم نه میپرسم نه میمانم

از آنچه می آید سرم با رفتنت گفتم 

گفتم که هر کاری کنم یاد تو می افتم

انقدر گفتم باش گفتم باش گفتم

 که بر هر چه اصراری کنم یاد تو می افتم

مردم بفهمانم به تو من بیشتر

 از هر کسی ای از خودت هم بی خبر

فکر تو بودم …


برای دانلود این آهنگ با کیفیت عالی 320 روی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد