بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

دانلود اهنگ احساسی وابسته از مهدی احمدوند

امروز با یکی دیگر از آهنگ های مهدی احمدوند که بسیار هم طرفدار پیدا کرده است با عنوان وابسته برای شما کاربران آماده کرده ایم شما می توانید به راحتی این آهنگ را از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.



Today, with another song by Mehdi Ahmadvand, which has also found a lot of fans, we have prepared a related title for you, users. You can easily download this song through the following links:


آهنگ مهدی احمدوند وابسته

قد من روی کره زمین هیچ کسی تو رو دوست نداره
هیچ کسی نمیتونه تویه عشق ادای منو حتی دراره


هیچ کسی مثه منه دیوونه عاشقه دیوونه ها نمیشه

من بگم میشه عاشقه تو شم تو بگی عزیزم آره میشه


من تویه این شهر کسی رو جز تو ندارم تو چرا تازگیا ناسازگاری

من همه دنیامو پای تو میریزم همه دنیام باشه پیشت یادگاری


روی کره ی زمین مثه من کسی به تو نمیاد

خودتو خود خدا میدونید مثه من هیچ کسی خود تو رو نمیخواد


لینک دانلود این آهنگ با کیفیت عالی 320 در پاین قسمت قرار دارد

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد