بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

بلاگ موزیک

دانلود موزیک - بیوگرافی خواننده ها - دانلود و برسی موزیک

آهنگ شاکی از کامران مولایی

امروز برای شما کاربران مطلب با عنوان دانلود آهنگ جدید شاکی از از هنرمند جوان ایرانی کامران مولایی آماده کرده ایم و شما می توانید این موزیک را از طریق لینک زیر همراه با متن موزیک و با لینک دانلود مستقیم دانلود نمایید.

Today, we have prepared for you, the users of the article, the title of downloading the new song of the plaintiff from the young Iranian artist Kamran Molaei, and you can download this music through the following link along with the music text and with the direct download link.

آهنگ کامران مولایی شاکی

یکی دیگه به جای من اومده انگاری که تو اینجوری از من ساده طلبکاری
که جوری داری تا میکنی که ازت دور شم به گذشتن از این همه خاطره مجبور شم
به گذشتن از این همه خاطره مجبور شم …
بریدم خیلی شاکیم خیال کردی که من کیم خیالت مث قبلنا داغه سرم
خیالت مث سابقم هنوزم پاتم عاشقم که هر جور خواستی تا کنی و دم نزنم
خودم کردم که حقمه همش تقصیر قلبمه جواب خوبیام شدش همیشه بدی
دلت با من نبود یه بار از عشقت میکشم

 کنار از عشقی که تهش بهم نارو زدی

لعنتی داغ عشقت همیشه همرامه 

لعنتی تو دلت بگو حالا کی جامه


لینک دانلود این آهنگ با کیفیت عالی 320 در پاین قسمت قرار دارد

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد